Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 2/2017Drukuj informację Ogłoszenie numer: 2/2017Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Podinspektor ds. zamówień publicznych
Miejsce pracy: Zielona Góra, ul. Dąbrowskiego 41
Wymiar etatu: pełny etat
Ilość etatów: 1
Wydział: Dział inwestycji
Data udostępnienia: 2017-01-12
Ogłoszono dnia: 2017-01-12 przez Rafał POBORSKI
Termin składania dokumentów: 2017-01-27 15:00:00
Nr ogłoszenia: 2/2017
Zlecający: Leszek KLIM
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz pełnia praw publicznych,
- posiadanie kwalifikacji zawodowych wymaganych do wykonywania pracy na tym stanowisku,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na tym stanowisku,
- brak prawomocnego skazania za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, przestępstwo przekupstwa, przestępstwa przeciwko obrotowi gospodarczemu lub za inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych lub prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia,
- wykształcenie min. średnie,
- co najmniej 3 letni staż pracy, w tym minimum 2 lata na stanowisku związanym z samodzielnym przeprowadzaniem procedur udzielania zamówień publicznych w rozumieniu ustawy prawo zamówień publicznych,
- znajomość przepisów prawa krajowego i unijnego w zakresie zadań realizowanych przez biuro tj. ustawy prawo zamówień publicznych wraz z aktami wykonawczymi, dyrektywy Parlamentu Europejskiego i Rady 2014/24/UE w sprawie zamówień publicznych, uchylająca dyrektywę 2004/18/WE oraz podstawowych zasad wynikających z ustaw: o finansach publicznych, o samorządzie gminnym, o samorządzie powiatowym,
- znajomość obsługi komputera w zakresie pakietu biurowego i programów informacji prawnej;
b. Wymagania dodatkowe:
- umiejętność pracy w grupie, komunikatywność,
- sumienność, odpowiedzialność za wykonywaną pracę i jej wyniki, rzetelność i dobra organizacja czasu pracy,
- samodzielność, w tym umiejętność podejmowania decyzji, a także radzenia sobie ze stresem,
- umiejętność analitycznego myślenia i wyciągania wniosków,
- umiejętność dokonywania oceny złożonych ofert w postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego oraz właściwości podmiotowych potencjalnych wykonawców,
- ogólna znajomość praktycznego korzystania z norm prawnych – dyrektyw i ustaw wraz z aktami wykonawczymi, wytycznych związanych z projektami finansowanymi ze środków UE.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- realizacja zadań przydzielonych przez przełożonych w zakresie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego;
- wykonywanie obowiązków członka komisji przetargowej;
- wykonywanie oceny ofert i ich kwalifikacja;
- pomoc podczas przygotowywania opisów przedmiotu zamówienia;
- prowadzenie rejestru zamówień publicznych zakładu;
- opracowywanie na polecenie przełożonych danych, ankiet, analiz, informacji, sprawozdań;
- redagowanie odpowiedzi na zapytania w zakresie prowadzonych postępowań o udzielnie zamówienia publicznego;
- udzielanie informacji w sprawach prowadzonych postępowań o udzielnie zamówienia publicznego w zakresie i formie określonych ustawą;
- w razie konieczności redagowanie dla wykonawców referencji dotyczących wykonanych zamówień publicznych;
- współpraca z przedstawicielami instytucji kontrolnych;
- redagowanie BIP w zakresie prowadzonych postępowań o udzielenie zamówienia publicznego (zamieszczanie ogłoszeń, odpowiedzi na pytania w toku postępowania, wyników etc.);
- przekazywanie do Urzędu Zamówień Publicznych rocznych sprawozdań o udzielonych zamówieniach publicznych zakładu.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
- praca w wymiarze pełnego etatu;
- 40 godzin tygodniowo (w przypadku osób niepełnosprawnych zgodnie z odrębnymi przepisami);
- miejsce pracy: siedziba Urzędu Miasta Zielona Góra przy ul. Dąbrowskiego 41,
- umowa o pracę: pierwsza umowa o pracę zawierana jest na czas określony,
- specyfika pracy: praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie.
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
<6%
V. Wymagane dokumenty:
- życiorys (CV);
- list motywacyjny;
- kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, staż pracy i kwalifikacje;
- kopie dokumentów poświadczających odbyte szkolenia z zakresu prawa zamówień publicznych;
- referencje z poprzednich miejsc pracy (o ile kandydat takie posiada);
- oświadczenia o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz pełni praw publicznych;
- oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy do celów rekrutacji;
- w przypadku wyłonienia kandydata na w/w stanowisko pracy, kandydat przed zawarciem stosunku pracy winien dostarczyć na własny koszt oryginalny dokument o niefigurowaniu w Kartotece Karnej Krajowego Rejestru Karnego.
Wszystkie oświadczenia składane przez kandydata oraz życiorys muszą być opatrzone jego podpisem.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2017-01-27 15:00:00
b. Sposób:
- Dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie, osobiście lub listownie, z dopiskiem: „OFERTA NA STANOWISKO PODINSPEKTORA DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH”.
- Nie dopuszcza się składania dokumentów aplikacyjnych za pomocą poczty elektronicznej i faksu.
c. Miejsce:
Komunalny Zakład Gospodarczy w Zielonej Górze, ul. Zawada-Szkolna 18, 66-001 Zielona Góra - sekretariat.
VII. Informacje dodatkowe:
- oferty, które wpłyną po terminie oraz złożone w niewłaściwej formie nie będą rozpatrywane,
- kandydaci, którzy spełnili wymagania formalne i tym samym zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego, zostaną powiadomieni pocztą elektroniczną lub telefonicznie.
Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Zakładzie
- W miesiącu poprzedzającym datę ogłoszenia o naborze wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Komunalnym Zakładzie Gospodarczym, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych nie przekroczył 6 %. W związku z powyższym ma zastosowanie przepis art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.
- Kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych jest zobowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (orzeczenie o stopniu niepełnosprawności).
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Komunalny Zakład Gospodarczy w Zielonej Górze |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Rafał POBORSKI |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2017-01-12 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Leszek KLIM |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2017-01-12 11:45:13 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2017-01-12 11:47:42 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2017-02-07 14:56:47 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1877 raz(y) |