ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 2/2017Drukuj informację Ogłoszenie numer: 2/2017

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Podinspektor ds. zamówień publicznych

Miejsce pracy: Zielona Góra, ul. Dąbrowskiego 41

Wymiar etatu: pełny etat

Ilość etatów: 1

Wydział: Dział inwestycji

Data udostępnienia: 2017-01-12

Ogłoszono dnia: 2017-01-12 przez Rafał POBORSKI

Termin składania dokumentów: 2017-01-27 15:00:00

Nr ogłoszenia: 2/2017

Zlecający: Leszek KLIM

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. obywatelstwo polskie,
  2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz pełnia praw publicznych,
  3. posiadanie kwalifikacji zawodowych wymaganych do wykonywania pracy na tym stanowisku,
  4. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na tym stanowisku,
  5. brak prawomocnego skazania za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, przestępstwo przekupstwa, przestępstwa przeciwko obrotowi gospodarczemu lub za inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych lub prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  6.  nieposzlakowana opinia,
  7. wykształcenie min. średnie,
  8. co najmniej 3 letni staż pracy, w tym minimum 2 lata na stanowisku związanym z samodzielnym przeprowadzaniem procedur udzielania zamówień publicznych w rozumieniu ustawy prawo zamówień publicznych,
  9.  znajomość przepisów prawa krajowego i unijnego w zakresie zadań realizowanych przez biuro tj. ustawy prawo zamówień publicznych wraz z aktami wykonawczymi, dyrektywy Parlamentu Europejskiego i Rady 2014/24/UE w sprawie zamówień publicznych, uchylająca dyrektywę 2004/18/WE oraz podstawowych zasad wynikających z ustaw: o finansach publicznych, o samorządzie gminnym, o samorządzie powiatowym,
  10. znajomość obsługi komputera w zakresie pakietu biurowego i programów informacji prawnej;
b. Wymagania dodatkowe:
  1. umiejętność pracy w grupie, komunikatywność,
  2. sumienność, odpowiedzialność za wykonywaną pracę i jej wyniki, rzetelność i dobra organizacja czasu pracy,
  3. samodzielność, w tym umiejętność podejmowania decyzji, a także radzenia sobie ze stresem,
  4. umiejętność analitycznego myślenia i wyciągania wniosków,
  5. umiejętność dokonywania oceny złożonych ofert w postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego oraz właściwości podmiotowych potencjalnych wykonawców,
  6. ogólna znajomość praktycznego korzystania z norm prawnych – dyrektyw i ustaw wraz z aktami wykonawczymi, wytycznych związanych z projektami finansowanymi ze środków UE.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. realizacja zadań przydzielonych przez przełożonych w zakresie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego;
  2. wykonywanie obowiązków członka komisji przetargowej;
  3. wykonywanie oceny ofert i ich kwalifikacja;
  4. pomoc podczas przygotowywania opisów przedmiotu zamówienia;
  5. prowadzenie rejestru zamówień publicznych zakładu;
  6. opracowywanie na polecenie przełożonych danych, ankiet, analiz, informacji, sprawozdań;
  7. redagowanie odpowiedzi na zapytania w zakresie prowadzonych postępowań o udzielnie zamówienia publicznego;
  8.  udzielanie informacji w sprawach prowadzonych postępowań o udzielnie zamówienia publicznego w zakresie i formie określonych ustawą;
  9. w razie konieczności redagowanie dla wykonawców referencji dotyczących wykonanych zamówień publicznych;
  10. współpraca z przedstawicielami instytucji kontrolnych;
  11. redagowanie BIP w zakresie prowadzonych postępowań o udzielenie zamówienia publicznego (zamieszczanie ogłoszeń, odpowiedzi na pytania w toku postępowania, wyników etc.);
  12. przekazywanie do Urzędu Zamówień Publicznych rocznych sprawozdań o udzielonych zamówieniach publicznych zakładu.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

  1. praca w wymiarze pełnego etatu;
  2. 40 godzin tygodniowo (w przypadku osób niepełnosprawnych zgodnie z odrębnymi przepisami);
  3. miejsce pracy: siedziba Urzędu Miasta Zielona Góra przy ul. Dąbrowskiego 41,
  4. umowa o pracę: pierwsza umowa o pracę zawierana jest na czas określony,
  5. specyfika pracy: praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie.

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

<6%

V. Wymagane dokumenty:

  1. życiorys (CV);
  2. list motywacyjny;
  3. kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, staż pracy i kwalifikacje;
  4. kopie dokumentów poświadczających odbyte szkolenia z zakresu prawa zamówień publicznych;
  5. referencje z poprzednich miejsc pracy (o ile kandydat takie posiada);
  6. oświadczenia o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz pełni praw publicznych;
  7. oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  8.  oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy do celów rekrutacji;
  9. w przypadku wyłonienia kandydata na w/w stanowisko pracy, kandydat przed zawarciem stosunku pracy winien dostarczyć na własny koszt oryginalny dokument o niefigurowaniu w Kartotece Karnej Krajowego Rejestru Karnego.
Wszystkie oświadczenia składane przez kandydata oraz życiorys muszą być opatrzone jego podpisem.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2017-01-27 15:00:00
b. Sposób:
  1. Dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie, osobiście lub listownie, z dopiskiem: „OFERTA NA STANOWISKO PODINSPEKTORA DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH.
  2. Nie dopuszcza się składania dokumentów aplikacyjnych za pomocą poczty elektronicznej i faksu.
c. Miejsce:
Komunalny Zakład Gospodarczy w Zielonej Górze, ul. Zawada-Szkolna 18, 66-001 Zielona Góra - sekretariat.

VII. Informacje dodatkowe:

  1. oferty, które wpłyną po terminie oraz złożone w niewłaściwej formie nie będą rozpatrywane,
  2. kandydaci, którzy spełnili wymagania formalne i tym samym zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego, zostaną powiadomieni pocztą elektroniczną lub telefonicznie.
Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Zakładzie
  1. W miesiącu poprzedzającym datę ogłoszenia o naborze wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Komunalnym Zakładzie Gospodarczym, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych nie przekroczył 6 %. W związku z powyższym ma zastosowanie przepis art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.
  2. Kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych jest zobowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (orzeczenie o stopniu niepełnosprawności).

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Komunalny Zakład Gospodarczy w Zielonej Górze
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Rafał POBORSKI
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2017-01-12
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Leszek KLIM
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2017-01-12 11:45:13
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2017-01-12 11:47:42
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2017-02-07 14:56:47
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1877 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony