Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 3/2017Drukuj informację Ogłoszenie numer: 3/2017Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Podinspektor ds. inwestycji
Miejsce pracy: Zielona Góra, ul. Dąbrowskiego 41
Wymiar etatu: pełny etat
Ilość etatów: 2
Wydział: Dział inwestycji
Data udostępnienia: 2017-01-12
Ogłoszono dnia: 2017-01-12 przez Rafał POBORSKI
Termin składania dokumentów: 2017-01-27 15:00:00
Nr ogłoszenia: 3/2017
Zlecający: Leszek KLIM
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz pełnia praw publicznych,
- posiadanie kwalifikacji zawodowych wymaganych do wykonywania pracy na tym stanowisku,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na tym stanowisku,
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia,
- wykształcenie min. średnie techniczne,
- wymagana znajomość procesu inwestycyjnego na każdym etapie przygotowania i realizacji;
- co najmniej 3 letni staż pracy,
- znajomość przepisów prawa w zakresie: prawa budowlanego wraz z aktami wykonawczymi, Kodeksu postępowania administracyjnego, prawa zamówień publicznych, ustawy o drogach publicznych;
- umiejętność obsługi komputera i oprogramowania Microsoft Office (Word, Excel), systemów informacji prawnej,
b. Wymagania dodatkowe:
- samodzielność, komunikatywność, kreatywność, rzetelność i dokładność;
- sumienność, odpowiedzialność za wykonywaną pracę i jej wyniki, rzetelność i dobra organizacja czasu pracy,
- umiejętność analizy problemów i wyciągania wniosków;
- umiejętność radzenia sobie w sytuacjach stresowych,
- umiejętność pracy w grupie, komunikatywność,
- posiadanie prawa jazdy kategorii B, poparte czynną umiejętnością prowadzenia pojazdu.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1) prowadzenie spraw związanych z realizacją i rozliczeniem inwestycji ujętych w budżecie zakładu w zakresie prac projektowych:
- opracowanie materiałów wyjściowych:
- szacowanie kosztów wykonania dokumentacji projektowej i wybór procedury udzielenia zamówienia,
- przygotowanie opisów przedmiotu zamówienia,
- przygotowanie materiałów niezbędnych do przeprowadzenia procedury udzielenia zamówienia,
- weryfikacja dokumentów niezbędnych do zawarcia umowy,
- przygotowanie wzoru umowy,
- przygotowanie ew. pełnomocnictw,
- organizowanie spotkań roboczych,
- monitorowanie przebiegu prac projektowych, opiniowanie przedłożonych rozwiązań, koordynacja pomiędzy branżami,
- odbiór etapów wykonania dokumentacji projektowej zgodnie z umową i realizacja częściowych płatności (opisywanie faktur i wpisywanie do rejestru),
- przygotowywanie protokołów konieczności i projektów aneksów w przypadku istotnych zmian w umowach,
- przygotowanie materiałów niezbędnych do przeprowadzenia procedur udzielenia zamówienia na roboty dodatkowe oraz przygotowywanie umów na roboty dodatkowe i ich rozliczenie,
- przygotowanie oświadczeń o prawie do dysponowania nieruchomością na cele budowlane;
- odbiór dokumentacji projektowej zgodnie z zawartą umową lub naliczenie kar za nieterminową realizację,
- zawiadamianie jednostek projektowania o wadach dokumentacji projektowej oraz egzekwowanie ich usunięcia,
- sporządzanie oceny wykonawcy i ewentualne przygotowanie referencji;
2) prowadzenie spraw związanych z realizacją i rozliczeniem inwestycji w zakresie robót budowlanych:
- sprawdzenie aktualności dokumentacji projektowej - warunków, umów i pozwoleń (w razie konieczności ich prolongowanie),
- sprawdzenie własności działek objętych dokumentacją projektową i czy nie są zawarte umowy dzierżaw nieruchomości,
- sprawdzenie stanu istniejącego nieruchomości w odniesieniu do założeń z dokumentacji projektowej,
- oszacowanie kosztów robót budowlanych,
- przygotowanie opisu przedmiotu zamówienia,
- wybór procedury udzielenia zamówienia,
- przygotowanie materiałów niezbędnych do przeprowadzenia procedury udzielenia zamówienia:
- przy zamówieniach o wartości szacunkowej powyżej 30 000 €: wybór trybu udzielenia zamówienia przetargowego, określenie proponowanych kryteriów przetargowych i oceny ofert oraz projektu umowy, udzielenie propozycji odpowiedzi na pytania w czasie trwania procedury przetargowej, uczestniczenie w pracach komisji przetargowej,
- przy zamówieniach do 30 000 €: rozeznanie rynku zgodnie z regulaminem udzielania zamówień, przygotowanie projektu umowy;
- weryfikacja dokumentów niezbędnych do sporządzenie umowy, przygotowanie umowy do podpisania,
- przekazywanie gwarancji należytego wykonania umowy i usunięcia wad i usterek do weryfikacji przez właściwą komórkę organizacyjną zakładu,
- zakładanie dzienników budowy,
- zgłaszanie rozpoczęć robót budowlanych w organach nadzoru budowlanego,
- przekazywanie placów budów, pasów drogowych,
- organizowanie rad budów i uczestnictwo w nich,
- monitorowanie przebiegu robót budowlanych,
- koordynowanie pracy inspektorów nadzoru poszczególnych branż,
- weryfikacja wniosków wykonawców robót w sprawie zmiany sposobu wykonania robót w stosunku do dokumentacji projektowej i uzgadnianie tych zmian z jednostką projektowania oraz zawiadamianie projektanta o konieczności dokonania wyjaśnień i ewentualnych zamiennych rozwiązaniach projektowych,
- odbiór etapów realizacji zgodnie z umową i harmonogramem robót:
- potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad,
- kontrolowanie terminowości wykonania w stosunku do harmonogramu robót,
- ewidencjonowanie kosztów realizacji zadań inwestycyjnych w układach miesięcznych i narastająco,
- opisywanie faktur i wpisywanie do rejestru,
- przygotowywanie protokołów konieczności i aneksów w przypadku zmian w umowach wydłużania terminu realizacji,
- przygotowanie materiałów niezbędnych do przeprowadzenia procedury udzielenia zamówienia na roboty dodatkowe (sprawdzenie przesłanek),
- przygotowywanie umowy na roboty dodatkowe i jej rozliczenie:
- potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad,
- kontrolowanie terminowości wykonania w stosunku do harmonogramu robót,
- ewidencjonowanie kosztów realizacji zadań inwestycyjnych w układach miesięcznych narastająco,
- organizowanie końcowych odbiorów robót budowlanych i protokółów z nich,
- rozliczanie zabezpieczeń należytego wykonania umów i wnioskowanie ich zwolnienia,
- kontrola usuwania wad i usterek ujawnionych w dniu odbioru i w okresie rękojmi (gwarancji) oraz naliczanie kar umownych,
- sprawdzenie kompletności dokumentacji powykonawczej wraz geodezyjną mapą powykonawczą,
- zgłoszenie o zakończeniu robót oraz uzyskanie pozwolenia na użytkowanie, jeżeli jest wymagane,
- przygotowanie protokołów OT, PT i przekazywanie użytkownikom,
- sporządzanie oceny wykonawcy i przygotowanie ewentualnych referencji;
3) pozyskiwanie środków zewnętrznych na realizację inwestycji miejskich:
- przygotowywanie wniosków o dofinansowanie,
- realizacja i rozliczanie inwestycji,
- uczestniczenie w kontrolach komisji, przygotowywanie odpowiednich dokumentów
i sprawozdań zgodnie z wytycznymi kontroli.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
- praca w wymiarze pełnego etatu;
- 40 godzin tygodniowo (w przypadku osób niepełnosprawnych zgodnie z odrębnymi przepisami);
- miejsce pracy: siedziba Urzędu Miasta Zielonej Góry przy ul. Dąbrowskiego 41,
- umowa o pracę - pierwsza na czas określony,
- praca przy komputerze: powyżej 4 godzin dziennie,
- częściowo praca w terenie (samochód służbowy bądź własny).
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
<6%
V. Wymagane dokumenty:
- życiorys (CV);
- list motywacyjny;
- kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, uprawnienia, staż pracy i kwalifikacje;
- kopie dokumentów poświadczających odbyte szkolenia zawodowe w zakresie obowiązków związanych z stanowiskiem, na które aplikuje kandydat;
- referencje z poprzednich miejsc pracy (o ile kandydat takie posiada);
- oświadczenia o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz pełni praw publicznych;
- oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy do celów rekrutacji;
- w przypadku wyłonienia kandydata na w/w stanowisko pracy, kandydat przed zawarciem stosunku pracy winien dostarczyć na własny koszt oryginalny dokument o niefigurowaniu w Kartotece Karnej Krajowego Rejestru Karnego.
Wszystkie oświadczenia składane przez kandydata oraz CV muszą być opatrzone jego podpisem.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2017-01-27 15:00:00
b. Sposób:
- Dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie, osobiście lub listownie, z dopiskiem: „OFERTA NA STANOWISKO PODINSPEKTORA DS. INWESTYCJI”.
- Nie dopuszcza się składania dokumentów aplikacyjnych za pomocą poczty elektronicznej i faksu.
c. Miejsce:
Komunalny Zakład Gospodarczy w Zielonej Górze, ul. Zawada-Szkolna 18, 66-001 Zielona Góra - sekretariat.
VII. Informacje dodatkowe:
- oferty, które wpłyną po terminie oraz złożone w niewłaściwej formie nie będą rozpatrywane,
- kandydaci, którzy spełnili wymagania formalne i tym samym zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego, zostaną powiadomieni pocztą elektroniczną lub telefonicznie.
Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Zakładzie
- W miesiącu poprzedzającym datę ogłoszenia o naborze wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Komunalnym Zakładzie Gospodarczym, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie przekroczył 6 %. W związku z powyższym ma zastosowanie przepis art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.
- Kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia z art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych jest zobowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (orzeczenie o stopniu niepełnosprawności).
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Komunalny Zakład Gospodarczy w Zielonej Górze |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Rafał POBORSKI |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2017-01-12 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Leszek KLIM |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2017-01-12 13:27:34 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2017-01-12 13:30:02 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2017-02-09 13:51:23 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1711 raz(y) |