ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 3/2017Drukuj informację Ogłoszenie numer: 3/2017

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Podinspektor ds. inwestycji

Miejsce pracy: Zielona Góra, ul. Dąbrowskiego 41

Wymiar etatu: pełny etat

Ilość etatów: 2

Wydział: Dział inwestycji

Data udostępnienia: 2017-01-12

Ogłoszono dnia: 2017-01-12 przez Rafał POBORSKI

Termin składania dokumentów: 2017-01-27 15:00:00

Nr ogłoszenia: 3/2017

Zlecający: Leszek KLIM

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. obywatelstwo polskie,
  2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz pełnia praw publicznych,
  3. posiadanie kwalifikacji zawodowych wymaganych do wykonywania pracy na tym stanowisku,
  4. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na tym stanowisku,
  5. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  6.  nieposzlakowana opinia,
  7. wykształcenie min. średnie techniczne,
  8. wymagana znajomość procesu inwestycyjnego na każdym etapie przygotowania i realizacji;
  9.  co najmniej 3 letni staż pracy,
  10.  znajomość przepisów prawa w zakresie: prawa budowlanego wraz z aktami wykonawczymi, Kodeksu postępowania administracyjnego, prawa zamówień publicznych, ustawy o drogach publicznych;
  11. umiejętność obsługi komputera i oprogramowania Microsoft Office (Word, Excel), systemów informacji prawnej,
b. Wymagania dodatkowe:
  1. samodzielność, komunikatywność, kreatywność, rzetelność i dokładność;
  2. sumienność, odpowiedzialność za wykonywaną pracę i jej wyniki, rzetelność i dobra organizacja czasu pracy,
  3. umiejętność analizy problemów i wyciągania wniosków;
  4. umiejętność radzenia sobie w sytuacjach stresowych,
  5. umiejętność pracy w grupie, komunikatywność,
  6. posiadanie prawa jazdy kategorii B, poparte czynną umiejętnością prowadzenia pojazdu.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

1) prowadzenie spraw związanych z realizacją i rozliczeniem inwestycji ujętych w budżecie zakładu w zakresie prac projektowych:
  1. opracowanie materiałów wyjściowych:
  2. szacowanie kosztów wykonania dokumentacji projektowej i wybór procedury udzielenia zamówienia,
  3. przygotowanie opisów przedmiotu zamówienia,
  4. przygotowanie materiałów niezbędnych do przeprowadzenia procedury udzielenia zamówienia,
  5. weryfikacja dokumentów niezbędnych do zawarcia umowy,
  6. przygotowanie wzoru umowy,
  7. przygotowanie ew. pełnomocnictw,
  8. organizowanie spotkań roboczych,
  9. monitorowanie przebiegu prac projektowych, opiniowanie przedłożonych rozwiązań, koordynacja pomiędzy branżami,
  10. odbiór etapów wykonania dokumentacji projektowej zgodnie z umową i realizacja częściowych płatności (opisywanie faktur i wpisywanie do rejestru),
  11. przygotowywanie protokołów konieczności i projektów aneksów w przypadku istotnych zmian w umowach,
  12. przygotowanie materiałów niezbędnych do przeprowadzenia procedur udzielenia zamówienia na roboty dodatkowe oraz przygotowywanie umów na roboty dodatkowe i ich rozliczenie,
  13. przygotowanie oświadczeń o prawie do dysponowania nieruchomością na cele budowlane;
  14. odbiór dokumentacji projektowej zgodnie z zawartą umową lub naliczenie kar za nieterminową realizację,
  15. zawiadamianie jednostek projektowania o wadach dokumentacji projektowej oraz egzekwowanie ich usunięcia,
  16. sporządzanie oceny wykonawcy i ewentualne przygotowanie referencji;
2) prowadzenie spraw związanych z realizacją i rozliczeniem inwestycji w zakresie robót budowlanych:
  1. sprawdzenie aktualności dokumentacji projektowej - warunków, umów i pozwoleń (w razie konieczności ich prolongowanie),
  2. sprawdzenie własności działek objętych dokumentacją projektową i czy nie są zawarte umowy dzierżaw nieruchomości,
  3. sprawdzenie stanu istniejącego nieruchomości w odniesieniu do założeń z dokumentacji projektowej,
  4. oszacowanie kosztów robót budowlanych,
  5. przygotowanie opisu przedmiotu zamówienia,
  6. wybór procedury udzielenia zamówienia,
  7. przygotowanie materiałów niezbędnych do przeprowadzenia procedury udzielenia zamówienia:
    • przy zamówieniach o wartości szacunkowej powyżej 30 000 €: wybór trybu udzielenia zamówienia przetargowego, określenie proponowanych kryteriów przetargowych i oceny ofert oraz projektu umowy, udzielenie propozycji odpowiedzi na pytania w czasie trwania procedury przetargowej, uczestniczenie w pracach komisji przetargowej,
    • przy zamówieniach do 30 000 €: rozeznanie rynku zgodnie z regulaminem udzielania zamówień, przygotowanie projektu umowy;
  8. weryfikacja dokumentów niezbędnych do sporządzenie umowy, przygotowanie umowy do podpisania,
  9. przekazywanie gwarancji należytego wykonania umowy i usunięcia wad i usterek do weryfikacji przez właściwą komórkę organizacyjną zakładu,
  10. zakładanie dzienników budowy,
  11. zgłaszanie rozpoczęć robót budowlanych w organach nadzoru budowlanego,
  12. przekazywanie placów budów, pasów drogowych,
  13. organizowanie rad budów i uczestnictwo w nich,
  14. monitorowanie przebiegu robót budowlanych,
  15. koordynowanie pracy inspektorów nadzoru poszczególnych branż,
  16. weryfikacja wniosków wykonawców robót w sprawie zmiany sposobu wykonania robót w stosunku do dokumentacji projektowej i uzgadnianie tych zmian z jednostką projektowania oraz zawiadamianie projektanta o konieczności dokonania wyjaśnień i ewentualnych zamiennych rozwiązaniach projektowych,
  17. odbiór etapów realizacji zgodnie z umową i harmonogramem robót:
    • potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad,
    • kontrolowanie terminowości wykonania w stosunku do harmonogramu robót,
    • ewidencjonowanie kosztów realizacji zadań inwestycyjnych w układach miesięcznych i narastająco,
  18. opisywanie faktur i wpisywanie do rejestru,
  19. przygotowywanie protokołów konieczności i aneksów w przypadku zmian w umowach wydłużania terminu realizacji,
  20. przygotowanie materiałów niezbędnych do przeprowadzenia procedury udzielenia zamówienia na roboty dodatkowe (sprawdzenie przesłanek),
  21. przygotowywanie umowy na roboty dodatkowe i jej rozliczenie:
    • potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad,
    • kontrolowanie terminowości wykonania w stosunku do harmonogramu robót,
    • ewidencjonowanie kosztów realizacji zadań inwestycyjnych w układach miesięcznych narastająco,
  22. organizowanie końcowych odbiorów robót budowlanych i protokółów z nich,
  23. rozliczanie zabezpieczeń należytego wykonania umów i wnioskowanie ich zwolnienia,
  24. kontrola usuwania wad i usterek ujawnionych w dniu odbioru i w okresie rękojmi (gwarancji) oraz naliczanie kar umownych,
  25. sprawdzenie kompletności dokumentacji powykonawczej wraz geodezyjną mapą powykonawczą,
  26. zgłoszenie o zakończeniu robót oraz uzyskanie pozwolenia na użytkowanie, jeżeli jest wymagane,
  27. przygotowanie protokołów OT, PT i przekazywanie użytkownikom,
  28. sporządzanie oceny wykonawcy i przygotowanie ewentualnych referencji;
3) pozyskiwanie środków zewnętrznych na realizację inwestycji miejskich:
  1. przygotowywanie wniosków o dofinansowanie,
  2. realizacja i rozliczanie inwestycji,
  3. uczestniczenie w kontrolach komisji, przygotowywanie odpowiednich dokumentów
    i sprawozdań zgodnie z wytycznymi kontroli.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

  1. praca w wymiarze pełnego etatu;
  2. 40 godzin tygodniowo (w przypadku osób niepełnosprawnych zgodnie z odrębnymi przepisami);
  3. miejsce pracy: siedziba Urzędu Miasta Zielonej Góry przy ul. Dąbrowskiego 41,
  4. umowa o pracę - pierwsza na czas określony,
  5. praca przy komputerze: powyżej 4 godzin dziennie,
  6. częściowo praca w terenie (samochód służbowy bądź własny).

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

<6%

V. Wymagane dokumenty:

  1. życiorys (CV);
  2. list motywacyjny;
  3. kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, uprawnienia, staż pracy i kwalifikacje;
  4. kopie dokumentów poświadczających odbyte szkolenia zawodowe w zakresie obowiązków związanych z stanowiskiem, na które aplikuje kandydat;
  5. referencje z poprzednich miejsc pracy (o ile kandydat takie posiada);
  6. oświadczenia o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz pełni praw publicznych;
  7. oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  8.  oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy do celów rekrutacji;
  9. w przypadku wyłonienia kandydata na w/w stanowisko pracy, kandydat przed zawarciem stosunku pracy winien dostarczyć na własny koszt oryginalny dokument o niefigurowaniu w Kartotece Karnej Krajowego Rejestru Karnego.
Wszystkie oświadczenia składane przez kandydata oraz CV muszą być opatrzone jego podpisem.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2017-01-27 15:00:00
b. Sposób:
  1. Dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie, osobiście lub listownie, z dopiskiem: „OFERTA NA STANOWISKO PODINSPEKTORA DS. INWESTYCJI.
  2. Nie dopuszcza się składania dokumentów aplikacyjnych za pomocą poczty elektronicznej i faksu.
c. Miejsce:
Komunalny Zakład Gospodarczy w Zielonej Górze, ul. Zawada-Szkolna 18, 66-001 Zielona Góra - sekretariat.

VII. Informacje dodatkowe:

  1. oferty, które wpłyną po terminie oraz złożone w niewłaściwej formie nie będą rozpatrywane,
  2. kandydaci, którzy spełnili wymagania formalne i tym samym zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego, zostaną powiadomieni pocztą elektroniczną lub telefonicznie.
Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Zakładzie
  1. W miesiącu poprzedzającym datę ogłoszenia o naborze wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Komunalnym Zakładzie Gospodarczym, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie przekroczył 6 %. W związku z powyższym ma zastosowanie przepis art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.
  2. Kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia z art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych jest zobowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (orzeczenie o stopniu niepełnosprawności).

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Komunalny Zakład Gospodarczy w Zielonej Górze
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Rafał POBORSKI
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2017-01-12
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Leszek KLIM
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2017-01-12 13:27:34
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2017-01-12 13:30:02
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2017-02-09 13:51:23
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1711 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony