ˆ

Zamówienia publiczne

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: № sprawy: ZP. 271 – 3/14. Montaż systemu grzewczo-chłodniczego w świetlicy w JarogniewicachDrukuj informację Zamówienie publiczne: № sprawy: ZP. 271 – 3/14. Montaż systemu grzewczo-chłodniczego w świetlicy w Jarogniewicach

Szczegóły informacji

№ sprawy: ZP. 271 – 3/14. Montaż systemu grzewczo-chłodniczego w świetlicy w Jarogniewicach

Status: rozstrzygnięty

Tryb: przetarg nieograniczony

Rodzaj zamówienia: roboty budowlane

Zamawiający: Komunalny Zakład Gospodarczy w Zielonej Górze

Finansowanie: Finansowanie ze środków własnych

Nr UZP: 121086-2014

Termin składania ofert / wniosków: 2014-04-24 12:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2014-04-24 12:15:00

Miejsce złożenia oferty: siedziba zamawiającego - sekretariat

Ogłoszono dnia: 2014-04-09 przez inż. Leszek KLIM

Treść:

Komunalny Zakład Gospodarczy Gminy Zielona Góra z/s w Zawadzie ogłasza PRZETARG NIEOGRANICZONY o wartości szacunkowej poniżej 5’186’000 € dla robót budowlanych.
 
№ sprawy: ZP. 271 – 3/14.
Montaż systemu grzewczo-chłodniczego w świetlicy w Jarogniewicach
 
1. Przedmiotem zamówienia publicznego są roboty budowlane polegające na montażu systemu grzewczo-chłodniczego dla świetlicy wiejskiej zlokalizowanej w miejscowości Jarogniewice na terenie gminy Zielona Góra.
2. W ramach inwestycji należy wykonać:
a. montaż czterech urządzeń grzewczo-chłodniczych (cztery jednostki wewnętrzne i cztery jednostki zewnętrzne) wraz z orurowaniem;
b. montaż grzejników elektrycznych w pomieszczeniach wc i kuchni;
c. montaż instalacji elektrycznej zasilającej wszystkie projektowane urządzenia w pomieszczeniach świetlicy,
d. drobne roboty naprawcze związane z naprawą elewacji wewnętrznych i zewnętrznych w miejscach montażu urządzeń.
3. Dokładny opis zakresu prac i technologii wykonania znajduje się w projekcie budowlanym i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót.
4. Przed rozpoczęciem robót Wykonawca wykona dokumentację zdjęciową elewacji wewnętrznej i zewnętrznej – miejsc przeznaczonych pod montaż urządzeń. Wszelkie uszkodzenia i zniszczenia zawinione przez Wykonawcę, powstałe w trakcie prowadzenia robót, zostaną naprawione i doprowadzone do stanu pierwotnego na jego koszt.
5. Przed rozpoczęciem robót Wykonawca przedłoży i uzgodni z Zamawiającym harmonogram prowadzenia robót, który zostanie ułożony w sposób umożliwiający standardowe korzystanie z świetlicy.
6. W ramach zamówienia Wykonawca przeprowadzi szkolenie z obsługi zamontowanych urządzeń (min. 4 godziny) dla pracowników wskazanych przez Zamawiającego. Szkolenie zostanie zakończone podpisaniem protokołu kończącego szkolenie;
7. Zaleca się aby każdy z wykonawców na swój koszt dokonał wizji lokalnej celem sprawdzenia warunków panujących na placu budowy, stanu infrastruktury oraz warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem zamówienia oraz celem uzyskania ewentualnych dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do oceny prac.
8. Przedmiary nie obejmują powykonawczych pomiarów geodezyjnych, odszkodowań, opłat za składowanie odpadów, i innych nakładów niezaliczanych do robót budowlano-montażowych, które należy uwzględnić w cenie oferty.
9. Zaleca się, aby każdy z wykonawców na swój koszt dokonał wizji lokalnej celem sprawdzenia warunków placu budowy, stanu infrastruktury oraz warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem zamówienia oraz celem uzyskania ew. dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do oceny zakresu i kosztu prac, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego.
10. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ustawy z dnia 29 I 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn.: Dz.U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759, z późn. zm. – zw. dalej „ustawą”) i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz art. 24b ust. 3 tejże ustawy oraz spełniają pozostałe warunki zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ).
11. Ocena warunków udziału w postępowaniu będzie odbywać się metodą spełnia/nie spełnia.
12. Jako spełniających warunki udziału w postępowaniu uzna się takich wykonawców, którzy przedłożą następujące dokumenty:
a) w zakresie posiadania wiedzy i doświadczenia:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót (min. dwóch) określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone; warunek zostanie spełniony, o ile wykonawca będzie legitymował się min. trzema robotami budowlanymi polegającymi na dostarczeniu i montażu elektrycznych urządzeń klimatyzacyjno-grzewczych, grzewczych lub klimatyzacyjnych, przy czym wartość każdej z wykonanych i wykazanych robót musi wynosić min. 50’000 zł brutto;
b) w zakresie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
- wykaz kierowników budowy wraz z informacjami nt. ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia oraz podstawie dysponowania tymi osobami - załącznik nr 3 do SIWZ. Wykonawca jest zobowiązany dysponować kierownikiem budowy branży sanitarnej. Kierownik musi posiadać minimum pięcioletnie doświadczenie zawodowe w swojej dziedzinie;
- oświadczenie, iż osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (jest zawarte w formularzu ofertowym);
c) w zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej:
- informacja banku (lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej) potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy – wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; informacja musi określać kwotę posiadanych środków lub zdolność kredytową w wysokości minimum 75’000 zł. Kwota może być podana liczbą, bądź opisowo; UWAGA – podanie salda obrotów na rachunku nie spełnia warunków co do informacji o posiadanych przez wykonawcę środkach;
13. Celem wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania należy złożyć następujące dokumenty:
a) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
b) zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
c) oświadczenia do postępowania o braku podstaw do wykluczenia – z art. 24 ust. 1 ustawy (są zawarte w formularzu ofertowym);
d) w przypadku należenia do grupy kapitałowej – lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej wraz z podaniem adresów siedzib i numerów wpisów do właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej (jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji).
14. Uwaga. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres wykonania zamówienia. Jeżeli osoby takie będą brały bezpośredni udział przy realizacji zamówienia, to wykonawca w odniesieniu do nich winien dodatkowo przedstawić dokumenty wymienione w pkt. 13.
    Jeżeli wykonawca w zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej będzie polegał na zasobach innych podmiotów, to winien przedłożyć dokumenty tychże podmiotów określone powyżej w pkt. 12 ppkt c).
    W przypadku korzystania z potencjału osób trzecich zamawiający w celu oceny, czy wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, żąda złożenia:
- zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu,
- sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia,
- charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem,
- zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.
    W przypadku gdy wykonawca powołuje się na potencjał podwykonawcy celem wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, to jest on zobowiązany do podania w ofercie nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby się powołuje.
15. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej
W przypadku wykonawców mających siedzibę bądź miejsce zamieszkania poza terytorium RP co do składanych dokumentów wymienionych powyżej należy stosować zasady zawarte w § 4 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dn. 19 II 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. z 2013 r. poz. 231).
16. Inne wymagane dokumenty:
a. formularz ofertowy – załącznik nr 1 do SIWZ;
b. dokumenty potwierdzające uprawnienie do reprezentacji osób podpisujących ofertę, przykładowo: aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej; w przypadku działania przez pełnomocnika – dodatkowo umocowanie prawne (np. oryginał pełnomocnictwa lub jego kopia notarialnie poświadczona), o ile nie wynika z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych (jak np. w przypadku prokury);
c. informacja na podstawie art. 26 ust. 2d ustawy o nie należeniu do grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dn. 16 II 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2007 r. Nr 50, poz. 331, z późn. zm.), lub lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej.
17. Zamawiający przy realizacji zamówienia nie ubiega się o przyznanie pomocy zewnętrznej ze środków UE.
18. Wymagany termin wykonania zamówienia: 28 sierpnia 2014 r.
19. W postępowaniu stosowane będzie kryterium cena = 100%.
20. Zamawiający nie wymaga złożenia wadium.
21. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych ani częściowych.
22. Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej.
23. Nie przewiduje się zamówień uzupełniających.
24. Nie przewiduje się aukcji elektronicznej dla wyboru najkorzystniejszej oferty ani ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
25. Zamawiający nie będzie udzielał zaliczek na poczet wykonania zamówienia publicznego.
26. Okres związania ofertą: 30 dni od terminu ostatecznego składania ofert.
27. Osoby uprawnione do kontaktów:
- tel. 68 32 935 00: spec. ds. inwestycji Marek SROKA (sprawy techniczno-organizacyjne);
- tel. 68 32 935 07: spec. ds. zam. publ. Rafał POBORSKI (sprawy formalnoprawne).

Załączniki

  • 3/14 SIWZ z załącznikami (PDF, 579.2 KiB) Data publikacji: 2014-04-09 | Data wytworzenia informacji: 2014-04-09 | Specyfikacja istotnych warunków zamówienia (SIWZ) wraz z załacznikami w postaci formularza ofertowego, wykazów wykonanych robót i kierowników budowy/robót oraz wzorem umowy, jaka zostanie zawarta w wyniku rozstrzygnięcia postępowania przetargowego.
  • 3/14. Formularz ofertowy (DOT, 106.5 KiB) Data publikacji: 2014-04-09 | Data wytworzenia informacji: 2014-04-09 | Formularz ofertowy w wersji do edycji w programie MS Word.
  • 3/14 Dokumentacja techniczna (ZIP, 2.6 MiB) Data publikacji: 2014-04-09 | Data wytworzenia informacji: 2014-04-09 | Dokumentacja techniczna dotycząca montażu systemu grzewczo-chłodniczego dla świetlicy wiejskiej zlokalizowanej w miejscowości Jarogniewice.
  • 3/14 Obwieszczenie o rozstrzygnięciu postępowania (PDF, 77.7 KiB) Data publikacji: 2014-06-17 | Data wytworzenia informacji: 2014-06-17 | Informacja o dokonaniu wyboru najkorzystniejszej oferty w postępowaniu przetargowym

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Komunalny Zakład Gospodarczy w Zielonej Górze
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Rafał POBORSKI
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2014-04-09
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
inż. Leszek KLIM
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2014-04-09 12:32:46
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2014-04-09 12:46:47
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2014-06-17 11:53:07
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1257 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony