ˆ

Zamówienia publiczne

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: № spr. ZP. 271 – 7/14. Wykonanie wew. instalacji gazowej – Stary Kisielin, ul. Pionierów Lubuskich 47 i 51Drukuj informację Zamówienie publiczne: № spr. ZP. 271 – 7/14. Wykonanie wew. instalacji gazowej – Stary Kisielin, ul. Pionierów Lubuskich 47 i 51

Szczegóły informacji

№ spr. ZP. 271 – 7/14. Wykonanie wew. instalacji gazowej – Stary Kisielin, ul. Pionierów Lubuskich 47 i 51

Status: rozstrzygnięty

Tryb: przetarg nieograniczony

Rodzaj zamówienia: roboty budowlane

Zamawiający: Komunalny Zakład Gospodarczy w Zielonej Górze

Finansowanie: Finansowanie ze środków własnych

Nr UZP: 345102-2014

Termin składania ofert / wniosków: 2014-10-31 12:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2014-10-31 12:15:00

Miejsce złożenia oferty: siedziba zamawiającego - sekretariat

Ogłoszono dnia: 2014-10-16 przez Leszek KLIM

Treść:

1.    Przedmiotem zamówienia publicznego jest:
a. budowa wewnętrznej instalacji gazowej w budynku wielorodzinnym przy ul. Pionierów Lubuskich nr 47 w Starym Kisielinie, w gminie Zielona Góra;
b. budowa wewnętrznej instalacji gazowej oraz instalacji centralnego ogrzewania w lokalu mieszkalnym nr 7, w budynku wielorodzinnym przy ul. Pionierów Lubuskich nr 51 w Starym Kisielinie.
2. W ramach inwestycji należy wykonać:
- montaż wewnętrznej instalacji gazowej w budynku przy ul. Pionierów Lubuskich 47 składającej się z:
• rozbudowa wewnętrznej instalacji gazowej;
• montaż podejść do gazomierzy;
• montaż przewodów wentylacyjnych zgodnie z opisem technicznym w dokumentacji projektowej;
•  montaż nawiewników okiennych;
• dostawa i montaż fabrycznie nowej kuchenki gazowej, czteropalnikowej, z piekarnikiem gazowym – w lokalu nr 1; tym samym dokonuje się zmiany w przedmiarze robót (poz. 6): nie należy dostarczać 7 szt. kuchenek gazowych a tylko 1 szt.
• w pozostałych lokalach prace polegające na doprowadzeniu instalacji gazowej do istniejących kuchenek gazowych i ich podłączenie złączem elastycznym, wymiana dysz, regulacja i sprawdzenie szczelności.
- montaż wewnętrznej instalacji gazowej i centralnego ogrzewania w lokalu mieszkalnym nr 7 w budynku wielorodzinnym przy ul. Pionierów Lubuskich 51 składającej się z:
• rozbudowa wewnętrznej instalacji gazowej;
• dostawa i montaż dwufunkcyjnego kotła grzewczego;
• montaż wkładu kominowego;
• montaż trzech grzejników wodnych wraz z orurowaniem.,
• montaż instalacji wodnej.
3. Budynki, w których będą wykonywane prace, znajdują się pod opieką Lubuskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków.
4. Przed rozpoczęciem robót Wykonawca wykona dokumentację zdjęciową elewacji i wewnętrznych miejsc przeznaczonych pod montaż instalacji i urządzeń. Wszelkie uszkodzenia, zniszczenia zawinione przez Wykonawcę, a powstałe w trakcie prowadzenia robót, Wykonawca naprawi i doprowadzi do stanu pierwotnego na własny koszt.
5. Dokładny opis zakresu prac i technologii wykonania znajduje się w projekcie budowlanym i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót.
6. Przedmiary nie obejmują powykonawczych pomiarów geodezyjnych, odszkodowań, opłat za składowanie odpadów, i innych nakładów niezaliczanych do robót budowlano-montażowych, które należy uwzględnić w cenie oferty.
7. Zaleca się, aby każdy z wykonawców na swój koszt dokonał wizji lokalnej celem sprawdzenia warunków placu budowy, stanu infrastruktury oraz warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem zamówienia oraz celem uzyskania ew. dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do oceny zakresu i kosztu prac, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego.
8. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ustawy z dnia 29 I 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn.: Dz.U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759, z późn. zm. – zw. dalej „ustawą”) i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz art. 24b ust. 3 tejże ustawy oraz spełniają pozostałe warunki zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ).
9. Ocena warunków udziału w postępowaniu będzie odbywać się metodą spełnia/nie spełnia.
10. Jako spełniających warunki udziału w postępowaniu uzna się takich wykonawców, którzy przedłożą następujące dokumenty:
a) w zakresie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
- wykaz kierowników budowy wraz z informacjami nt. ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia oraz podstawie dysponowania tymi osobami - załącznik nr 2 do SIWZ. Wykonawca jest zobowiązany dysponować kierownikiem budowy, który musi posiadać minimum dwuletnią praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych wpisanych do ewidencji zabytków – zgodnie z brzmieniem § 24 rozporządzenie Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 27 VII 2011 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, prac restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich, badań architektonicznych i innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych (Dz.U. z 2011 r. № 165, poz. 987);
- oświadczenie, iż osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (jest zawarte w formularzu ofertowym);
11. Celem wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania należy złożyć następujące dokumenty:
a) oświadczenia do postępowania o braku podstaw do wykluczenia – z art. 24 ust. 1 ustawy (są zawarte w formularzu ofertowym);
b) w przypadku należenia do grupy kapitałowej – lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej wraz z podaniem adresów siedzib i numerów wpisów do właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej (jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji).
12. Uwaga. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres wykonania zamówienia. Jeżeli osoby takie będą brały bezpośredni udział przy realizacji zamówienia, to wykonawca w odniesieniu do nich winien dodatkowo przedstawić dokumenty wymienione w pkt. 13.
    Jeżeli wykonawca w zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej będzie polegał na zasobach innych podmiotów, to winien przedłożyć dokumenty tychże podmiotów określone powyżej w pkt. 12 ppkt c).
    W przypadku korzystania z potencjału osób trzecich zamawiający w celu oceny, czy wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, żąda złożenia:
- zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu,
- sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia,
- charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem,
- zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.
    W przypadku gdy wykonawca powołuje się na potencjał podwykonawcy celem wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, to jest on zobowiązany do podania w ofercie nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby się powołuje.
13. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej
W przypadku wykonawców mających siedzibę bądź miejsce zamieszkania poza terytorium RP co do składanych dokumentów wymienionych powyżej należy stosować zasady zawarte w § 4 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dn. 19 II 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. z 2013 r. poz. 231).
14. Inne wymagane dokumenty:
a. formularz ofertowy – załącznik nr 1 do SIWZ;
b. dokumenty potwierdzające uprawnienie do reprezentacji osób podpisujących ofertę, przykładowo: aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej; w przypadku działania przez pełnomocnika – dodatkowo umocowanie prawne (np. oryginał pełnomocnictwa lub jego kopia notarialnie poświadczona), o ile nie wynika z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych (jak np. w przypadku prokury);
c. informacja na podstawie art. 26 ust. 2d ustawy o nie należeniu do grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dn. 16 II 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2007 r. Nr 50, poz. 331, z późn. zm.), lub lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej.
15. Zamawiający przy realizacji zamówienia nie ubiega się o przyznanie pomocy zewnętrznej ze środków UE.
16. Wymagany termin wykonania zamówienia: miesiąc od dnia podpisania umowy.
17. Miejsce składania ofert: siedziba zamawiającego – sekretariat.
18. Termin składania ofert upływa dnia: 31 X 2014 r. o godz. 12:00.
19. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie zamawiającego, dnia: 31 X 2014 r., godz. 12:15.
20. W postępowaniu stosowane będzie kryterium cena = 100%.
21. Zamawiający nie wymaga złożenia wadium.
22. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych ani częściowych.
23. Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej.
24. Nie przewiduje się zamówień uzupełniających.
25. Nie przewiduje się aukcji elektronicznej dla wyboru najkorzystniejszej oferty ani ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
26. Zamawiający nie będzie udzielał zaliczek na poczet wykonania zamówienia publicznego.
27. Okres związania ofertą: 30 dni od terminu ostatecznego składania ofert.
28. Ogłoszenie o wszczęciu postępowania przekazano do publikacji w Biuletynie Urzędu Zamówień Publicznych w dniu 16 X 2014 r. i został mu nadany następujący numer: 345102-2014.
29. Adres strony internetowej, z której można pobrać specyfikację istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.kzg.zg.pl/
30. Dane zamawiającego:
Komunalny Zakład Gospodarczy Gminy Zielona Góra z/s w Zawadzie
ul. Szkolna 18, 66-001 Zawada
31. Fax: 68 32 935 01
32. Osoby uprawnione do kontaktów:
- Tel. 68 32 935 00: spec. ds. inwestycji Marek SROKA (sprawy techniczno-organizacyjne);
- tel. 68 32 935 07: spec. ds. zam. publ. Rafał POBORSKI (sprawy formalnoprawne).

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Komunalny Zakład Gospodarczy w Zielonej Górze
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Rafał POBORSKI
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2014-10-16
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Leszek KLIM
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2014-10-16 15:09:56
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2014-10-16 15:24:26
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2017-04-28 12:43:58
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
954 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony