ˆ

Zamówienia publiczne

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: № sprawy: ZP. 271 – 8/14. Nazwa: Wykonanie odcinka sieci wodociągowej w Ochli przy ul. MakowejDrukuj informację Zamówienie publiczne: № sprawy: ZP. 271 – 8/14. Nazwa: Wykonanie odcinka sieci wodociągowej w Ochli przy ul. Makowej

Szczegóły informacji

№ sprawy: ZP. 271 – 8/14. Nazwa: Wykonanie odcinka sieci wodociągowej w Ochli przy ul. Makowej

Status: rozstrzygnięty

Tryb: przetarg nieograniczony

Rodzaj zamówienia: roboty budowlane

Zamawiający: Komunalny Zakład Gospodarczy w Zielonej Górze

Finansowanie: Finansowanie ze środków własnych

Nr UZP: 355252-2014

Termin składania ofert / wniosków: 2014-11-12 12:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2014-11-12 12:15:00

Miejsce złożenia oferty: siedziba zamawiającego - sekretariat

Ogłoszono dnia: 2014-10-24 przez Leszek KLIM

Treść:

1. Przedmiotem zamówienia publicznego jest budowa odcinka sieci wodociągowej rozdzielczej z przepięciem istniejących przyłączy oraz z odnogami do przyłączy wodociągowych do granic nieruchomości celem umożliwienia zaopatrzenia w wodę nowobudowanych budynków mieszkalnych na ul. Makowej w miejscowości Ochla w gminie Zielona Góra. Ponadto w zakresie przedmiotu zamówienia jest połączenie rurociągu rozdzielczego w ul. Polnej z rurociągiem w ul. Ks. Wł. Terlikowskiego. Zakres wykonania obejmuje doprowadzenie wody pitnej i ppoż. do wszystkich nieruchomości znajdujących się na terenie inwestycji. Podłączenie wodociągów zaplanowano do istniejącej sieci wodociągowej dz=110 mm w ul. Ks. Wł. Terlikowskiego w miejscowości Ochla w węzłach określonych w projekcie budowlanym jako węzły Pwł-1 i Pwł-2.
2. W ramach inwestycji należy wybudować:
- rurociąg z rur PE 100 PN SDR 17 PN 10 dz. 90 mm o długości około L=450 mb;
- rurociąg z rur PE 100 PN SDR 11 PN 16 dz. 32 mm o długości L=52 mb;
3. Dokładny opis zakresu prac i technologii wykonania znajduje się w projekcie budowlanym i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania warunków wydanych przez zarządców drogi w uzgodnieniu przebiegu trasy sieci wodociągowej i w zakresie odtworzenia nawierzchni drogowych.
4. Przerwa w dostawie wody w trakcie włączania budowach rurociągów do istniejącej sieci wodociągowej nie powinna być dłuższa niż 6 godzin i winna być uzgodniona z zamawiającym na co najmniej 3 dni przed przerwą w dostawie w wodzie. Na jeden dzień przed przerwą w dostawie wody wykonawca jest zobowiązany do poinformowania o tym fakcie wszystkich odbiorców wody.
5. Przed rozpoczęciem robót wykonawca wykona dokumentację zdjęciową nawierzchni drogowych w terenie wykonywanych robót, wykonując zdjęcia nie rzadziej niż 1 zdjęcie na 50 mb drogi. Odtworzenie nawierzchni dróg, w których prowadzone będą roboty budowlane związane z realizacją przedmiotu zamówienia, wykonać z gruntu rodzimego. Po wykonaniu robót budowlanych należy wyrównać drogę na całej szerokości i zagęścić do uzyskania wskaźnika zagęszczenia gruntu Is ≥ 1,0. Wykonawca zobowiązany jest to przedłożenia co najmniej jednego badania na każde 50 mb odtwarzanej nawierzchni.
6. Koszty organizacji ruchu, w tym: w tym projekt organizacji ruchu i zabezpieczeń, organizacje ruchu zastępczego, ogłoszenia związane ze zmianą organizacji ruchu i zabezpieczeń, montaż i demontaż urządzeń związanych z organizacja ruchu ponosi wykonawca i jest on zobowiązany uwzględnić je w cenie ofertowej.
7. Zamontowane hydranty wykonawca winien ponumerować w sposób czytelny i trwały zgodnie z numeracją prowadzoną przez zamawiającego.
8. Zaleca się aby każdy z wykonawców na swój koszt dokonał wizji lokalnej celem sprawdzenia warunków panujących na placu budowy, stanu infrastruktury oraz warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem zamówienia oraz celem uzyskania ewentualnych dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do oceny prac.
9. Dokładny opis zakresu prac, materiałów i technologii wykonania znajduje się w załączonych projektach budowlanych i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót.
10. Przedmiary załączone do specyfikacji istotnych warunków zamówienia nie obejmują powykonawczych pomiarów geodezyjnych, odszkodowań, opłat za składowanie odpadów i innych nakładów niezaliczanych do robót budowlano-montażowych, które należy uwzględnić w cenie oferty.
11. Nie trzeba załączać kosztorysów do oferty.
12. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ustawy z dnia 29 I 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn.: Dz.U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759, z późn. zm. – zw. dalej „ustawą”) i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz art. 24b ust. 3 tejże ustawy oraz spełniają pozostałe warunki zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ).
13. Ocena warunków udziału w postępowaniu będzie odbywać się metodą spełnia/nie spełnia.
14. Jako spełniających warunki udziału w postępowaniu uzna się takich wykonawców, którzy przedłożą następujące dokumenty:
a) w zakresie posiadania wiedzy i doświadczenia:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót (min. dwóch) określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone; warunek zostanie spełniony, o ile wykonawca będzie legitymował się wykonaniem min. 3 sieci wodociągowych, przy czym łączna długość każdej z wykonanych i wykazanych sieci musi wynosić min. 400 mb;
b) w zakresie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
- wykaz kierowników budowy wraz z informacjami nt. ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia oraz podstawie dysponowania tymi osobami - załącznik nr 3 do SIWZ. Wykonawca jest zobowiązany dysponować kierownikiem budowy branży sanitarnej. Kierownik musi posiadać minimum pięcioletnie doświadczenie zawodowe w swojej dziedzinie;
- oświadczenie, iż osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (jest zawarte w formularzu ofertowym);
c) w zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej:
- informacja banku (lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej) potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy – wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; informacja musi określać kwotę posiadanych środków lub zdolność kredytową w wysokości minimum 200’000 zł. Kwota może być podana liczbą, bądź opisowo; UWAGA – podanie salda obrotów na rachunku nie spełnia warunków co do informacji o posiadanych przez wykonawcę środkach;
15. Celem wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania należy złożyć następujące dokumenty:
a) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
b) zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
c) oświadczenia do postępowania o braku podstaw do wykluczenia – z art. 24 ust. 1 ustawy (są zawarte w formularzu ofertowym);
d) w przypadku należenia do grupy kapitałowej – lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej wraz z podaniem adresów siedzib i numerów wpisów do właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej (jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji).
16. Uwaga. WWykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia.
    Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia wykonawcy swych zasobów odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za ich nieudostępnienie nie ponosi winy. Jeżeli osoby takie będą brały bezpośredni udział przy realizacji zamówienia, to wykonawca w odniesieniu do nich winien dodatkowo przedstawić dokumenty wymienione w pkt. 15.
    Jeżeli wykonawca w zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej będzie polegał na zasobach innych podmiotów, to winien przedłożyć dokumenty tychże podmiotów określone powyżej w pkt. 14 ppkt c).
    W przypadku korzystania z potencjału osób trzecich zamawiający w celu oceny, czy wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, żąda złożenia:
- zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu,
- sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia,
- charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem,
- zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.
    W przypadku gdy wykonawca powołuje się na potencjał podwykonawcy celem wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, to jest on zobowiązany do podania w ofercie nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby się powołuje.
17. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej
W przypadku wykonawców mających siedzibę bądź miejsce zamieszkania poza terytorium RP co do składanych dokumentów wymienionych powyżej należy stosować zasady zawarte w § 4 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dn. 19 II 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. z 2013 r. poz. 231).
18. Inne wymagane dokumenty:
a. formularz ofertowy – załącznik nr 1 do SIWZ;
b. dokumenty potwierdzające uprawnienie do reprezentacji osób podpisujących ofertę, przykładowo: aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej; w przypadku działania przez pełnomocnika – dodatkowo umocowanie prawne (np. oryginał pełnomocnictwa lub jego kopia notarialnie poświadczona), o ile nie wynika z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych (jak np. w przypadku prokury);
c. informacja na podstawie art. 26 ust. 2d ustawy o nie należeniu do grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dn. 16 II 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2007 r. Nr 50, poz. 331, z późn. zm.), lub lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej.
19. Zamawiający przy realizacji zamówienia nie ubiega się o przyznanie pomocy zewnętrznej ze środków UE.
20. Wymagany termin wykonania zamówienia: 15 XII 2014 r.
21. Miejsce składania ofert: siedziba zamawiającego – sekretariat.
22. Termin składania ofert upływa dnia: 12 XI 2014 r. o godz. 12:00.
23. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie zamawiającego, dnia: 12 XI 2014 r., godz. 12:15.
24. W postępowaniu stosowane będą kryteria: cena = 99%, termin gwarancji 1%.
25. Zamawiający wymaga złożenia wadium w wysokości 7’000 zł (słownie: siedem tysięcy zł). Zgodnie z art. 45 ustawy wadium może być wniesione w następujących formach:
a. w pieniądzu,
b. w poręczeniach bankowych lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej (z tym, iż poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym),
c. w gwarancjach bankowych,
d. w gwarancjach ubezpieczeniowych,
e. poręczeniach udzielonych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275).
26. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek zamawiającego w PKO BP S.A. O/Zielona Góra, nr konta: 97 1020 5402 0000 0702 0133 2303
27. UWAGA. Wadium dla swej skuteczności winno się znaleźć na koncie zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert.
28. Dokument wniesienia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej należy dołączyć do oferty w sposób umożliwiający jej późniejszy zwrot do wykonawcy bez konieczności dekompletacji oferty. W przeciwnym wypadku zwrot dokumentu gwarancji wadialnej nie będzie możliwy. Przykładowo dokument ten można włożyć osobno do koperty wraz z ofertą.
29. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych ani częściowych.
30. Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej.
31. Nie przewiduje się zamówień uzupełniających.
32. Nie przewiduje się aukcji elektronicznej dla wyboru najkorzystniejszej oferty ani ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
33. Zamawiający nie będzie udzielał zaliczek na poczet wykonania zamówienia publicznego.
34. Okres związania ofertą: 30 dni od terminu ostatecznego składania ofert.
35. Osoby uprawnione do kontaktów:
- tel. 68 32 935 00: spec. ds. inwestycji Marek SROKA (sprawy techniczno-organizacyjne);
- tel. 68 32 935 07: spec. ds. zam. publ. Rafał POBORSKI (sprawy formalnoprawne).
D y r e k t o r
(-) inż. Leszek KLIM

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Komunalny Zakład Gospodarczy w Zielonej Górze
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Rafał POBORSKI
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2014-10-24
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Leszek KLIM
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2014-10-24 14:55:14
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2014-10-24 15:03:51
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2014-12-01 11:10:29
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1098 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony